torstai 6. heinäkuuta 2006

STJ 5

Toheloiden tohelo olen taas.. :D hankin itselleni uudet kengät tossa tänään.. ja tietenkin piti lähteä kokeilemaan niitä.. ja tunnetustihan tämän kaupungin kadut ovat mitä ovat.. venäytin nilkkani tossa melkein kotipihalla.. jippii.. äsken kolmea K:ta harrastin ja nytten siinä on sitten idealside.. :) Onneksi ei menny pahasti.. mutta pitipä tämäkin kokea.. parasta hoitaa tota nyt mahdollisimman hyvin.. :) no kylläpä se tästä.. huomenna testataan siitten miten kestää.. Kolille loma-asuntomessuille kun oon menossa.. pitää varmaan jotain tukea laittaa.. :)

Pitkä lista on jo tavaraa, mitä meinaan mukaan ottaa maanantaina.. xD katotaan nyt mitä kaikkee lähtee mukaan.. oon yrittäny ostaa mahdollisimman pieniä, mutta kuitenkin riittäviä purkkeja.. :D maanantaina tajusin, että oon ollu tasan kuukauden yo.. ja mun ei todellakaan tarttee mennä enää kouluun.. :D paitsi nyt se vasta "koulu" alkaakin.. :) Välillä on semmoinen fiilis, että miettii onko valinnu väärin vai oikein.. kannattaako sittenkään lähteä, miten pärjään, kestääkö kunto, kestääkö paikat, kestääkö pää.. :D mutta jos kunto loppuu niin sisulla sitten.. :D tällä hetkellä oon ihan hyvillä mielin lähdössä.. :D ja kaikille tiedoksi, että jännitä ei vielä yhtään.. xD varuskunnan portilla se varmaan sitten iskeepi.. :) yleensä jätän aina jännityksen viime tippaan.. :D

mutta nyt koipea parantamaan.. :) siviiliä jäljellä enää 5 aamua.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti