maanantai 10. heinäkuuta 2006

STJ 0!!

Se on lähellä nyt.. :D linja-auton lähtöön on 3,5 tuntia.. :D piti herätystä testata.. :D eli 0600 heräsin.. hyvä minä.. ja ihan virkeä olen.. varmaan adrenaliini taso veressä kohoamassa.. :) onneks sain yöllä nukuttua ihan kohtuullisesti.. no 5 tuntia.. ei oo kyllä tarpeeksi.. :/ mutta minkäs sille voi, jos ei saa unta? onhan se ennenki nähty, että mekäläinen valvoo aina edellisen yön.. Poweriin lähdöt pienempänä ja tänä vuonna ylppärit.. joskus 3:n jälkeen nukahdin silloin.. :S

Mieli on hyvä ja virkeä.. :) jänskättää vähäsen.. ei pahasti vaan hyvästi xD hyvä puoli tässä on se, että tiiän suunnilleen millaiseen paikkaan olen menossa.. käytiin viime vuoden puolella erään kurssin yhteydessä Gona beachillä.. mutta talvi oli silloin.. :) silloin muuten viimeisen kerran päätin, että tänne haluan.. :) ja nyt unelmasta on tulossa totta.. :) toivotaan että kaikki menee hyvin.. :P niin ja että kantti kestää..

mutta nyt tämä likka lähtee viettämään viimeisiä tunteja.. mutta en tietokoneen ääressä.. :D heh! Seuraavan kerran tulee varmaanki tekstiä ekalta lomalta.. :) eli kahden viikon päästä.. :P katotaan miltä tuntuu sitten.. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti