sunnuntai 30. heinäkuuta 2006

Huh hej!

Saatiin sitten ensimmäiset kerrat juosta aukin ympäri.. kuulun virka-apu osastoon eli jos joku tyyppi eksyy pusikkoon niin päästään etsimään häntä.. no meillä oli tossa toissa päivänä pakkaustarkastus eli oliko virka-apu osaston tarvikkeet pakattu niin yhteensä puuttui 16 esinettä!!! tarkoitus olisi ollut juosta 16 kierrosta, mutta selvittiin 4:llä.. xD onneks.. kyllä teki mieli hirttää ne unohtajat :D ja silloin vitutti ensimmäisen kerran ja kunnolla!

jees.. tänään oltiin ampumassa radalla.. eikä se hirveen vahvasti menny.. :/ kääntyviin tauluihin on hankala ampua.. huomenna ois luvassa pysty- ja polviasennot.. maanantain ja tiistain välinen yö ollaan metässä ja tiistaina on sitten ensimmäinen jalkamarssi.. ei tässä ihmeempiä oo sattunu.. ens viikolla on pälli 2 koe.. :D saas nähdä sitten miten se menee.. ja valokuvaus on myös.. ;) kuvia oon ottanu yhden.. pitää ottaa next time sergein kanssa kuva.. :D heh! tällä hetkellä se on ihanasti öljyssä niin ei viiti nyt ottaa.. :D toisaalta se on kyllä jo kuivattu.. :P mutta nyt täytyy liitää alas.. heij på dig!! ja kirjoittelen taas joskus.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti