maanantai 10. heinäkuuta 2006

Repussa on...

.. seuraavat tavarat:

- palvelukseenastumismääräys
- tilitiedot
- kela- ja ajokortti
- rahaa
- rokotuskortti
- buranaa
- laastareita (rakko + normi)
- savetteja
- hammasharja + -tahna
- shampoo + suihkusaippua (en tosin shampoota välttämättä tarvitse ;))
- deodorantti
- lenkkarit (lähtevät jalkaan suoraan)
- alusvaatteita
- vihko + kyniä (kuula ja lyijy)
- kännyn laturi
- 3l pakastepusseja
- naisten vaivojen suojia
- vanupuikkoja
- kasvojenpuhdistusainetta ja kosteusvoidetta
- pyyhe
- silmälasikotelo
- kynsisakset
- urheiluteippiä
- hakaneuloja + neuloja ja lankaa
- aurinkorasvaa
- namuja
- nenäliinoja
- urheilurintsikoita
- ice power (kiitos muistutuksesta Sasa =D)

kaikkea pientä ja toivottavasti tarpeen.. tuon sitten poikkeen kaikki mitä en tarttee.. :) mutta sittenpähän se selviää.. :)

BTW.. hiukset ovat nyt lyhyet..  ;) todella tyytyväinen olen.. aivan ihanat! miks en tajunnu jo aikaisemmin leikata?? xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti