torstai 20. heinäkuuta 2006

Pikana.. :D

joo.. tänään oli sitten oikein "ihana" päivä.. varsinkin loppupäivän osalta.. aamulla oli joku kerpeleen sirad testi.. joka meni persiilleen.. eihän mulla oo rytmitajua.. enkä sissiksi halua.. en ikinä!! :D no joo.. paras kuitenki oli sulkeisten jälkeinen syömään lähtö.. meidät unohdettiin totaalisesti.. 2 joukkue nimittäin seisoi tunnollisesti asennossa aukin pihalla 15 minuuttia, ennen kuin päivystäjä tuli syömästä.. sitten mukella seisottiin about 20 min.. tultiin takasi aukin pihaan ja mentiin takaisin mukelle jonottamaan.. syömään kun vihdoin päästiin.. oltiin seisottu about 45 min.. ja sulkeiset päälle.. :D marssiminen sujui ihan kohtuullisesti.. aseotteita vois kyllä vielä tänään reenata.. huomenna aamulla kun on lisää.. :D tässä on pitkä jono.. vielä sen verran että ma loppuivat ohjatut aamutoimet.. :D jihaa.. :D no jouduttava taas.. moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti