perjantai 20. huhtikuuta 2007

TJ 99

Noniin.. viimeiset hetket alikkina on nyt käsillä.. Kaikki varusteet on komennusvarustusta lukuunottamatta on palautettu.. Asekin meni ensimmäisellä kerralla läpi.. :)) happy, happy..
RUK-transport starttaa aukin edestä 1.30.. alkaa pikku hiljaa jännityskin kohoamaan.. Pitää sitten kirjoitella seuraavilla lomilla lisää.. nyt Prikaatin Komentajan puhutteluun ja allekirjoittamaan suostumus huumetestiin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti