Pääsin sinne minne jo syksyllä yritin.. :) oon tässä nyt käyttänyt lomia poikkeen.. 6 päivän lomat meneillään maanantaina vasta takaisin.. sit onkin edessä kova aseen puunaus.. Saas nähdä meneekö ekalla läpi.. :P En nää enää meidän jääkäreitä enkä muitakaan ennen lähtöäni.. Komppania lähtee maanantaina ampumaleirille ja minä tulen vasta lomilta.. :P
Ei hirveemmin kirjoiteltavaa.. en oo oikein tajunnut vieläkään että oon päässy tonne.. ehkä se viimeistään perjantaina iskostuu päähän.. :)
edit: Jälki-ruk jatkuu kiväärilinjalla.. en tiedä mikä komppania.. veikkaisin että 2 K.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti