Noniin. sataset paukkuivat viimeisen kerran.. loistavaa!! :)
Se miksi TJ 96 on kysymysmerkillä varustettu selviää ensi viikolla... nimittäin tulee tieto pääsenkö rukkiin vai enkö pääse.. viime viikolla kopioitiin kurssitodistus ja ens viikolla tulee tieto monta paikkaa on..
Muuten meillä ens viikko menee metsässä hyökkäillessä.. SA sijoitukseni on 1. JvJ / 2 ryhmä.. ja oon vara Rj, kun meillä on 2 ryhmää joissa on kaksi alikkia.. :P viime viikko meni vähän heittopussina ollessa, kun "oma" kurssini oli sotinpurolla ampumassa ja olin kk-kurssin mukana.. 2 päivänä oli tekemistä muutama tunti.. tuli melkein tylsää.. :D onneksi satuin löytämään kirjastosta mielenkiintoisen kirjan niin sain sen sitten viikon aikana luettua.. ja Lordi kirjakin tuli ahmittua torstaina. :P
mutta nytten odottelemma ensi viikkoa.. torstaina lähdetään juhlimaan tai sitten... :) sen näkee sit.. ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti