tiistai 27. maaliskuuta 2007

TJ 102

Ylihuomenna kuuluu klo 24 aikoihin pauketta... johtajien viimeiset sataset paukkuvat.. :)

Viime viikko meni leirillä sotinpurolla.. nyt ei ollut 38 asteen pakkasia.. olin T1 ammunnoissa maalilaiteupseerina 3 päivää.. ihan ok leiri.. ei meinattu eka saada majapaikkaa, kun yks työryhmä ei tullut majoittumaan meidän telttaan (meitä oli 5).. saatiin kutsu tak-kurssilta ja majoituttiin heidän kanssaan ne 3 yötä..

muutenki on ollu aika mielenkiintoisia päiviä.. oon ollu näin e-kauden alun pst-kurssilla ja koulutukseltani olen kivääri.. on oppinu uusia juttuja.. :) tämän viikon olen kk-kurssin mukana.. en tiedä oikein ohjelmasta mitään.. mutta eiköhän tuo huomenna selvinne tarkemmin..

18.3 käytiin hiihtämässä pogostan hiito.. 35km sotilasvarustuksessa.. oli aika rankka lenkki, mutta selvisimpä maaliin asti.. :)

ja nyt on sitten ilmoitettu jälkirukki halukkuuski etiäpäin.. rupesivat selvittelemään asiaa.. saas nähdä miten käy.. toivotaan parasta.. :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti