No niin.. ensimmäiset 3 viikkoa on nyt käyty.. hauskaa ja vähemmän hauskaa on ollu.. on nähty kaikki neljä vuoden aikaa yhden päivän aikana ja opittu uusia asioita ja käskyjä.. :) Pari kertaa on tullut kaipailtua takaisin kontiorantaan.. varsinkin alkuunsa.. onhan se shokki kun kaikki KSE:t häviävät ja joudut opettelemaan samoja asioita eri tyylillä..
Kovasti laskemme tj lukua.. joka on vähemmän kuin koskaan ennen tähän mennessä.. :)
Olin oppilaspäällikkönä viime viikolla.. huuuii!! kunnon stressi päällä, mutta meni se ihan hyvin ja nyt tiedän mitä pitää parantaa.. :) ja tällä viikolla oltiin ekaa kertaa leirillä.. hyökkäystä ja linnoittamista.. linnoittaminen oli aivan mahtava kokemus.. tosin.. itse kaivoin sammalta semmoiset 6,5 tuntia.. mutta oli hauskaa.. siis todella hauskaa.. :))
mutta ei ihmeempiä nytten.. tai ei ainakaan muistu mieleen mitää erikoista..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti