Kirkkis takana ja hemmetin hyvä fiilis jäi.. se ei ollut läheskään niin rankka kokemus kuin olin kuvitellut.. Kiitos siitä kuuluu joukkue tovereilleni.. :) Laadimme taktiikan siten että ensimmäiset 3,5 km kannan tetsaria ja asetta ja sitten vahvemmat ottavat ne ja jaksetaan sitä kautta loppuun asti.. ja näinhän kävi.. :) marssiaikamme oli 2h 38min ja lopullinen aika 3h12min.. sijoitus 5:s ja komppanian sisällä paras.. Kirveskomppania sijoittui kolmanneksi.. :) Kärki voitti ja sissit olivat toisia.. En edes herännyt yöllä kuuluneisiin Kärki-huutoihin.. Kurssipuukko odotti punkalla ilosta taivaltajaa.
Lihaskuntotesti oli vuorossa eilen. En ollut niin jumissa kun olin kuvitellut..
tulokset:
Punnerrukset: 40 (miesten tyyli.. Kontiorannassa punnerrettiin naisten tyylillä??!!)
Vatsat: 44
Selkä: 65
Vauhditon pituus: 2,05m
käsikohonta: 5
Pelkäsin ton menevän huonommin.. en odottanut noin hyvää tulosta.. vielä pitäis cooper juosta. :) saas nähdä mitä siitä tulee.. Vielä olisi yksi tst-leiri jäljellä.. YTH 3.. Kasit käytössä.. niiden takia odotukset ovat korkealla. :) olen niin paljon kuullut juttuja kyseisistä simulaattoreista, joten odotan innolla mitä tuleman pitää.. TJ 36 ja RTJ 35.
Hauskaa juhannusta kaikille! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti