sunnuntai 21. tammikuuta 2007

Ei pysty, liian hapokasta!

Meidän tunnuslause tässä viime aikoina ollu.. :D tulee lätkittyä joka väliin.. noniin.. vähän juttua ensimmäisistä johtamiskokemuksista:

Alkuun kaikki oli yhtä hullun myllyä.. ensimmäisenä iltana varsinkin sitten kun mortit saapuivat.. me istuttiin johtajatuvassa ja sitten eräs alik tuli sanomaan että 2 ensimmäistä tuli nyt.. kaikki painuivat oven rakoon kurkkimaan tulokkaita.. hahaa.. mortteja!! :D viikko meni opetellessa talon tavoille ja kovensimme otteita sen jälkeen kun he saivat uudet palveluspuvut m05:set.. alikeilla on keskiviikkoon asti vielä m91:set..

Jäätäviä suorituksia on tullut niin päivystäjän pöydän luona kuin tuvassakin.. parhaimmat ilmoittavat JOUKKO-OSASTON vahvuudella 3 tupakoimaan.. ja minä olen ollut ylikersantti ja alikenraali ja vaikka sun mikä muu.. kysellessämme arvomerkkejä on havaittu uusia arvoja.. esim. Kenraalivänrikki ja korpsantti
hauskaa on siis riittänyt.. punkkia on päässyt räjäyttelemään tai oikeastaan nykyään korostetaan.. sitten meillä oli hirveä kädenvääntö meidän kurssipukujen käytöstä.. eversti kielsi meitä käyttämästä niitä.. teimme sitten esityksen vmtk:n kautta, jossa vaadimme sisäpalvelusohjesäännön muuttamista siten että saisimme käyttää kurssipukuja iltavahvuuslaskennassa, jotta alaiset tunnistaisivat meidät.. voitimme!! :)) Kurssipuukkojen kanssa käydään varmaan myös jotain paperisotaa.. ei tiedä vielä..

Leikkasin jälleen kerran hiukset pois.. nyt aivan lyhyeksi.. 0mm oli parhaimmillaan.. leikkailin sitten samana iltana myös morttien hiuksia.. :))

tänään oli koti-ikävä päivä.. oli kassulla vilskettä.. välillä ihan ahdisti.. äänikin on lähteny.. liikaa huutamista.. Vihollista vasemmalla 150!! VIHELTÄÄ!! :D ja sitten sulkeisia pääsin pitämään.. osasto taakse poistu!! ja oli niin helvetin liukasta että huh huh..

mutta tässä pieniä tapahtumia tuolta konalan suunnalta.. :P

EDIT (22.1.2007) on tullut kyllä montakin kertaa herra alikersantti.. mä oon vastaillu siihen että Siis mikä? sittten on korjattu ja otettu uudestaan.. herra rouvakin olen ollut.. :D nyt ainakin meidän komppaniassa tiedetään että voi olla myös kaljuja naisalikkeja.. eli hiuksiin ei ole luottaminen.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti