On jäänyt vähän kirjoittelematta, kun ei oo oikein ehtinyt.. takana taas kahden viikon gines.. ollaan oltu lähinnä metsässä tämän auk 2 myötä.. ryhmä henki on mahtava ja ens viikolla oon kiväärijoukkueen oppilasjohtaja..
joo tosiaankin leireillä ollaan oltu.. hyökkäystä ja puolustusta sinistä komppaniaa vastaan.. itellä tosin puolustusleiri loppu lyhyeen kun oli niin jumissa hartia ettei omaa rynkkyä kärsinyt sillä puolella kantaa.. kuvitellakaan tasien kanssa olevaa tetsaria.. mutta muuten on mukana tullu oltua.. auk 1:ltä unohtui mainita meidän hieno psv:n kanssa leikkiminen.. päästiin ryömimään sen alta, sit se ajeli meidän päältä ja lopuksi kierähdettiin sen telan ohite.. yksi parhaita kokemuksiani intissä.. :)
hiukset on kasvanu jo edelliseen mittaansa.. enpä luultavasti enää leikkaile niitä.. :P ens viikolla lähdetään luomuleirille ja sitten sotsille muutamaksi päiväksi joukkueen hyökkäys ja puolustus ammuntoihin.. tiistaina ois att:n toinen kerta.. en ees muista milloin ammuttiin viimeksi radalla.. :D
viime viikko vietettiin asutuskeskustaistelussa.. eli oltiin taistelijan talolla.. se oli kivaa.. vaihtelua normaaliin metsässä tetsaamiseen.. tuli ihan kaikki poliisisarjat mieleen siitä hommasta.. nyt sitten osaapi itse saman homman.. :)
mutta illalla baariin taas piiitkästä aikaa.. :P ja kurssijuhlallekin on kuulema paikka melkein löytymässä.. päivät menee joulukuun 22 päivää odotellessa.. ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti