lauantai 9. syyskuuta 2006

Taas mennään..

joop.. pitkä aika edellisestä.. viimeksi kun olin lomilla niin ei ollu paljon mitään kerrottavaa kun toimittiin koko viikko Impa:n ampumamestaruuskisoissa toimitsijoina.. oli aika tylsä jobi.. :S nyt sitten oltiin gineksessä kiitokset ihanalle virka-apu osastolle, jota vihaan yli kaiken.. ärsyttää pitää niitä tamineita repussa punkan alla.. toivottavasti en seuraavalla kerralla joudu..

elikkäs.. näin aluksi tiedoksi vaan kaikille.. sain suoritettua ATT:n kiitettävästi.. sain huikeat 12 osumaa.. elämäni paras ammunta.. en ikinä oo osunu noin hyvin.. pisteitä tuli jtn 104 muistaakseni.. :) luutnanttiki katto sitä taulua huuli pyöreänä.. "Jumalauta Piiroinen! Mikä se tämmöinen taulu on?" silloin olin todella tyytyväinen.. :) varmaanki elämäni paras päivä.. mutta pitäähän se sitten tulla se huono päivä heti seuraavana siitä.. saatiin tietää aukki valinnat.. en päässy TJ-linjalle jonne oisin halunnu vaan jouduin tyytymään kiväärilinjaan.. no.. kyllä tämä tästä.. ja on toi kivääriki ihan hyvä linja.. pitää vaan tehdä töitä ihan pirusti.. onneks joukkue on ihan hyvä..

Aukin alku on ollu ihan kauheeta härdelliä, kun meidän yksiköt vähän muuttivat.. EHK oli ainoa, joka pysyi paikallaan.. asuttiin sitten p-kauden 3 viimeistä päivää metsässä.. nykyisen JK:n entisen AUK:n takapihalla.. sit meillä nostettiin valmiustilaa joten päästiin valvomaan rakennuksia ja tarkastamaan kulkulupia.. :P

Aukki alkoi semmoisella kivalla seisoskelulla.. seisottiin 1 tunti eka levossa ja sen jälkeen kipastiin mieletöntä munaravia entisen aukin auditorioon.. sitten illalla otettiin varmaan ainaki 6 kertaa järjestäytyminen ulos, kun meidän kaapit ja punkat eivät kelvanneet.. ja harjoiteltiinhan me myös taakse poistumista ruokailuun mennessä.. :D ja illalla sitten vielä juostiin virka-apu osaston toimesta 3 kierrosta aukkia ympäri.. että semmoinen tapaus.. muutenki juostaan joka paikkaan.. aamulla juostaan 15 min aamulenkki ja syömään mennään melkein aina tahtijuoksulla.. en valita.. kivaa on ollu.. paitti ettei oo kiva ku paikat revähtää..

kipeenäki olin tossa ma-ke välisen ajan.. maanantai iltana nousi 38,7 asteen kuume joka laski sitten aamuun mennessä normaaliksi tablettien avulla.. sain veksistä kuitenkin 1xVP ja 1xVPO. mutta nyt taas mennään..

ens viikosta sen verran että maanantaina lähdetään koulutusleirille Jamikselle ja ollaan siellä 4 päivää.. asemarallia luvassa.. ja unet vähissä.. hankin kofeiinitabuja mukaan.. jos vähän piristäis.. ite oon aina niin sippi ku olla ja voi, jos ei saa nukutuksi..

mutta ei tässä nyt tämän enempää.. pitää joutua nukkumaan.. :D

ps. hiukset lyhenivät totaalisesti.. lisään kuvia kunhan jaksan.. xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti