maanantai 7. elokuuta 2006

Köhi, köhi..

aattelin sitten, että olin onnenpekka kun en saanut meidän tuvassa ollutta tautia.. eipä ois pitäny ajatella niin.. tossa torstain ja perjantain välisenä yönä toimiessani apupässinä... vilustuin ja nyt oon sitten kipee.. tosin en enää pahasti.. yskä enää vaivaa.. samperin ilmastointi!!! oli perjantaina kiva olla ampumaradalla.. lämmintä oli n. 25 astetta ja päällä täydellinen ampumarata varustus.. eli poolo, villapaita ja m91.. arvatkaas oliko lämmin?? ihme kumma kyllä ammunnat meni todella hyvin.. vaikka oli aika heikko olo.. parhaiten tähän mennessä..polvelta kaikki 6 tauluun.. jippii.. :) tärkeintä ois osua tauluun että sais ATT:stä kiitettävän ja kuntsarin.. :))

aaps.. mitäs tässä kertoilis.. ens viikolla on luvassa taistelijan tutkinto ja uimatesti eli 200m pitää uida.. tarkemmin sanottuna se on huomenna.. ja veden lämpötila Hyötiäisessä on varmaan jtn 15 astetta.. saisivat saada jo sen uimahallin valmiiksi.. no mutta tämä on vain henkilökohtainen kyynel.. :D mitäs olen kipeä.. :D
Illalla siis takaisin.. :D nyt ei tule ainakaan niin kiirettä tehdä pinkkaa kuin edellisellä kerralla.. oli 5 min aikaa.. :D parissa minuutissa syntyi.. yleensä tulee väsäiltyä melkein 10 min.. eikä tule särmä sittenkään.. miten voi ruudut kiertää niin pahasti? En käsitä..

lisäilimpä tännekki kuvia.. kuvagalleriasta löytyypi ne.. :) vähän häröpalloilua.. ;) heha! pitää tosin saada meidän tuvasta jotenki kuva.. :D jos ens viikolla ehtisi..

lomailua luvassa seuraavan kerran 11.-13.8, mutta tulen olemaan Savonlinnassa tuolloin.. lentopallo kutsuu.. :D yritän kyllä kirjoittaa tuntoja tuolloinkin.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti