30 aamua enää.. se on lähellä jo.. :) tuntuu hassulta.. vastahan minä sain kirjeen valintatilaisuuteen esikunnasta.. hypin onnesta tulloin.. :) olin tullut juuri kotiin ruotsin kirjoituksista.. :P Nyt kyseisestä hetkestä on jo kohta 3 kk.. ja valintatilaisuudestakin lähemmäs 2 kk.. Aika on kulunut kuin siivillä.. Välillä tosin toivon, että se kuluisi vieläkin nopeampaa.. ja nyt on taas sellainen tunne.. mä haluaisin, että tänään olisi 10.7.2006 toisaalta tulisi pikkaisen kiire.. klo on melkein jo 18.. kääks.. xD toivotaan, että päivät menevät nopeasti.. :)
Palvelukseenastumismääräys on todistusten seassa.. pitihän sitä esitellä lakkiaissa sukulaisille ja muille.. :) harmi vaan, että pari sukulaista ei ole kovin innoissaan inttiin menostani.. heidän mielestään se kuulostaa enemmän vitsiltä kuin todelta.. no, onneksi suurin osa on positiivisella kannalla ja kiitos heille siitä <3 Lisäilen kuvan siitä tänne kunhan jaksan hakea kameran huoneestani ja ottaa sen.. xD mutta teksti ensin.. :)
Innostuin tuossa äsken kattelemaan linja-auto aikataulua.. :) suunnitelin lähteväni joko 10 tai 11 kohti Joensuuta.. :) ihan riippuu siitä millainen sää on.. :) vietän Joensuussa sitten viimeiset siviili hetket.. :P käväisen vaikka kahvilla Houkutuksessa.. xD heh! mutta tarkoitus ois suunnata Kontiorantaan klo 12.15 lähtevällä bussilla.. :)
Tänään aika on menny lähinnä koneella istuessa.. ja leffoja katsellen.. kipeänä hieman edelleen.. onneksi ei ole kuitenkaan kuumetta.. haluisin lenkille ja salille.. tulee kohta vieroitusoireita!! xD ehkä ensi viikolla sitten.. tosin ei mitään rankkaa vielä.. :) vaikka pelkkää kävelyä ja kevyttä salitreeniä.. :) lentistreeneistä ku ei oo mitään muuta tietoa kuin se, että ne alkaa joskus juhannuksen jälkeen.. kyrsii hieman.. haluis päästä palloa hakkaamaan jo nyt.. :P taidot ruostuvat.. :P saas nähdä miten sitten intissä pääsen harjoittelemaan.. No sitten sen näkee.. :)
nyt soi: Popeda - Kersantti Karoliina
muistan tosta biisistä sen, että pienenä hoilailin kotona aina: " Kuulin Karoliinan lähteneen / jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen / syytän sua Elisabeth Rehn / mun naiseni on kapiainen"
silloin kai ensimmäisen kerran päätin, että inttiin jonakin päivänä menen.. nyt se toive alkaa toteutua.. 30 päivän päästä se on sitä.. :) Unelmista kannattaa pitää kiinni.. Kyllä ne vielä joskus toteutuvat :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti